dr.sc. Aid Bulić, docent
Pedagogija
Dr. Tihomila Markovića 1, 75000 Tuzla
Doktor pedagoških nauka | 2019

Filozofski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci

Magistar pedagoških nauka/znanosti | 2012.

Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu

Diplomirani pedagog-psiholog | 2005.

Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli

Docent
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2019. -

Docent, naučna oblast Pedagogija

Viši asistent
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2013. - 2019.

Viši asistent, naučna oblast Pedagogija

Asistent
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2007. - 2013.

Asistent, naučna oblast Pedagogija

Naučni radovi
Razlike u prosocijalnom i agresivnom ponašanju djece u odnosu na dječiju percepciju (ne)jedinstvenosti roditeljskih odgojnih stilova
Istanbul, 2024.

Zbornik radova“Unapređenje kvalitete života djece i mladih” (str. 83-93).

Razlike u prosocijalnom i agresivnom ponašanju učenika s obzirom na percipirane roditeljske odgojne stilove
Drač, 2023.

Zbornik radova “Unapređenje kvalitete života djece i mladih” (str.213–227)

Komparacija nastavničkih stilova rješavanja konflikata sa učenicima i drugim nastavnicima
Aranđelovac, 2022.

Zbornik radova “Unapređenje kvalitete života djece i mladih” (str.121–131)

Roditeljski stilovi rješavanja konflikata sa djecom u specifičnim konfliktnim situacijama
Sunčev brijeg, 2021.

Zbornik radova “Unapređenje kvalitete života djece i mladih” (str.21–29)

Povezanost roditeljskih stilova rješavanja konflikata sa prosocijalnim i agresivnim ponašanjem djece predškolske dobi
Sunčev brijeg, 2020.

Tematski zbornik  sa međunarodne naučno-stručne konferencije „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ (str.165–179).

Činioci prosocijalnog i agresivnog ponašanja učenika osnovnih škola
2018.

Настава и васпитање, 69(3), str. 525–540.

Nastavnički stilovi rješavanja interpersonalnih konflikata s učenicima osnovnih škola. Specijalna edukacija i rehabilitacija
2018.

Specijalna edukacija i rehabilitacija, 17(4), str. 419-438.

Roditeljski stilovi rješavanja interpersonalnih konflikta u odnosu na pol i obrazovni nivo roditelja
2018.

Настава и васпитање, 67(1), str. 191-204.

Principals leadership style, as perceived by teachers, in relation to teachers experience factor of school climate in elementary schools
2017.

Research in Rehabilitation,7(2), 34-51.

The manifestation of prosocial and aggressive behavior of preschool children depending on sex and age
2016.

Research in Rehabilitation, 6(2), 36–45.

Komparacija učeničkih, nastavničkih i roditeljskih stilova rješavanja konflikata iz različitih školskih sredina
Tuzla, 2016.

Tematski zbornik  sa međunarodne naučno-stručne konferencije „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ (str.389–399).

Povezanost učeničkih stilova rješavanja konflikata sa stilovima rješavanja konflikata njihovih nastavnika i roditelja
Tuzla, 2015.

Naša škola, Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja br.70 (240), str. 21–38.

Uloga roditelja pri rješavanju interpersonalnih konflikata kod djece
Tuzla, 2011.

U Zborniku radova Filozofskog fakulteta br. 11, str. 215–226.

Konstruktivno rješavanje konflikata kao faktor kvalitetnih odnosa u školi. U Tematskom zborniku sa međunarodne naučno-stručne konferencije
Tuzla, 2010.

Tematski zbornik sa međunarodne naučno-stručne konferencije „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ (str. 95–103).

Značaj problemske nastave u realizaciji obrazovnih ciljeva u našim školskim kurikulumima
Tuzla, 2010.

Naša škola, Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja br. 54(224), str. 3–11.

Jezik u beletristici, Monografija – Skender Kulenović
Sead Nazibegović i Izet Beširević

Off-set, Tuzla, 2014. (Recenzenti: prof.dr. Josip Silić i prof.dr. Ivo Pranjković,  ISBN 978-9958-31-177-21. Nazibegović, Sead COBISS.BH-ID 21596678, CIP - 821.163.4(497.6).09)

Metodika nastavnog predmeta Bosanski jezik i književnost
Sead Nazibegović i Amira Turbić-Hadžagić

Off-Set, Tuzla, 2019. (CIP - Katalogizacija u publikaciji Nacionalna i univerzitetska biblioteka Bosne i Hercegovine, Sarajevo 371.3::811.163.4*3; ISBN 978-9958-31-414-8; COBISS.BH-ID 27917062; recenzenti: prof. dr. sc. Muhidin Džanko, Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu i doc. dr. sc. Bernes Aljukić, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli)

Metodika nastave početnog čitanja i pisanja
Sead Nazibegović, Amira Turbić-Hadžagić i Ruža Tomić

Off-set, Tuzla, 2019. (CIP - Katalogizacija u publikaciji Nacionalna i univerzitetska biblioteka Bosne i Hercegovine, Sarajevo 371.3::811.163.4:003-028.31; ISBN 978-9958-31-427-8; COBISS.BH-ID 28583430; recenzenti: doc. dr. sc. Sandra Kadum Bošnjak, Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu i doc. dr. sc. Bernes Aljukić, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, dr.sc. Jasmin Hodžić, Institut za jezik Univerziteta u Sarajevu)

24/7 Dedicated Support
Subtitle Text Here

Each and every one of our customers receives personalised assistance from our dedicated support team.