dr.sc. Alma Malkić Aličković, vanredna profesorica
Pedagogija
Dr. Tihomila Markovića 1, 75000 Tuzla
Doktor pedagoških nauka | 2013.

Doktor pedagoških nauka, Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu

Magistar humanističkih nauka iz područja pedagogije | 2008.

Magistar humanističkih nauka iz područja pedagogije, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli

Diplomirani pedagog-psiholog | 2005.

Diplomirani pedagog-psiholog, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli

Vanredna profesorica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2019. -
Docentica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2014. - 2019.
Viša asistentica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2009. - 2014.
Asistentica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2007. - 2009.
Profesorica
JU Gimnazija "Ismet Mujezinović" Tuzla2007. - 2009.

Profesorica pedagogije

Naučni radovi
Verbalne i neverbalne socijalne vještine učenika osnovne škole
Tuzla, 2023.

Društvene i humanističke studije (DHS), 1 (22), 255-268, Tuzla: Filozofski fakultete Univerziteta u Tuzli

Vrijednosne preferencije srednjoškolaca: razlike u odnosu na vrstu srednje škole koju pohađaju
Tuzla, 2022.

Unapređenje kvalitete života djece i mladih-tematski zbornik, 407-414

Preferencije duhovnih i materijalnih vrijednosti srednjoškolaca: spolne i dobne razlike
Tuzla, 2021.

Unapređenje kvalitete života djece i  mladih - zbornik XII međunarodne naučno-stručne konferencije, 359-370

SOCIAL SKILLS DEVELOPMENT OF ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS IN RELATION TO THE EDUCATIONAL LEVEL OF THEIR PARENTS
2019.

Human, 9 (1), 48-56. International Journal from B&H for rehabilitation, education, sociology, psychology, health, law, economy and culture (ISSN 2232-996 X- online; ISSN 2232-9935-print

Odnos socijalnih vještina učenika i kvaliteta interakcije u razredu
Tuzla, 2019.

Društvene i humanističke studije (DHS), 1 (7), 161-176, Tuzla: Filozofski fakultete Univerziteta u Tuzli.

Socijalne vještine učenika osnovnoškolske dobi: razlike u odnosu na školski uspjeh
Tuzla, 2018.

Unapređenje kvalitete života djece i mladih – tematski zbornik, 195-205, Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih

Ispitivanje socijalnih vještina učenika osnovnoškolske dobi u odnosu na dob i spol
Split, 2017.

Školski vjesnik, 3 (66), 379-401, Split: Filozofski fakultet u Splitu

Kvalitet interakcije u razrednim kolektivima učenika osnovnoškolske dobi
Zenica, 2015.

Didaktički putokazi, br. 72 (XXI), str. 12-17, Zenica: Pedagoški zavod i Pedagoški fakultet

PEDAGOGICAL UNDERSTANDING OF EMPATHY AS AN ASPECT OF SOCIAL COMPETENCE
Pula, 2014.

Metodički obzori, Vol.9 (2)

Odnos socijalnih vještina učenika osnovnoškolske dobi i sociometrijskog statusa u razredu
Zenica, 2012.

Didaktički putokazi, br. 64 (XVIII), str. 37-42, Zenica: Pedagoški zavod i Pedagoški fakultet

Učenje i razvoj socijalnih vještina u porodičnom kontekstu
Sarajevo, 2012.

Naša škola, br. 62/232 (LVIII), str.  3-13, Sarajevo: Udruženje nastavnika Federacije BiH

Preferencije duhovnih i materijalnih vrijednosti kod srednjoškolaca u odnosu na izbor prijatelja
Tuzla, 2011.

Zbornik radova, br. 11, str. 183-195, Tuzla:  Filozofski fakultet

Inkluzija – imperetiv našem sistemu obrazovanja
Tuzla, 2008.

Zbornik radova, br. 8 (sv.2), str. 193-198, Tuzla: Filozofski fakultet

Socijalne vještine – konteksti učenja i razvoja
Alma Malkić Aličković

2019, Tuzla: OFF-SET. NUB BIH, 316.47:373.3 (ISBN 978-9958-31-406-3) (COBISS.BH-ID 27351302)

Jačanje socijalnog uključivanja – jednako i kvalitetno obrazovanje za podršku uspješnog razvoja djece Sjeverozapadnog Balkana 2016 -2018

S ciljem podrške izgradnji sistema za kvalitetne programe za rani rast i razvoj za svu djecu, Pedagoški zavod Tuzlanskog kantona i  Save the Children za Sjeverozapadni Balkan su u 2016. godini realizirali su zajednički projekt “Jačanje socijalnog uključivanja – jednako i kvalitetno obrazovanje za podršku uspješnog razvoja djece sjeverozapadnog Balkana 2016-2018“

Magistarski rad: Terenska nastava u osnovnim školama
Magistarski rad: Saradnja roditelja i nastavnika u osnovnim školama
Magistarski rad: Pedagoško razumijevanje nasilja u porodici
Magistarski rad: Usmjerenost programa inicijalnog obrazovanja pedagoga i učitelja na razvoj kompetencija za partnerstvo sa roditeljima
Magistarski rad: Pedagoški aspekti kvaliteta porodičnog funkcioniranja i odnos mladih prema porodici kao vrijednosti