dr.sc. Emina Begović, vanredna profesorica
Pedagogija
Dr. Tihomila Markovića 1, 75000 Tuzla
Doktor pedagoških nauka | 2013.

Doktor pedagoških nauka, Filozofski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci

Magistar humanističkih nauka iz područja pedagogije | 2007.

Magistar humanističkih nauka iz područja pedagogije, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli

Profesor likovnog odgoja i obrazovanja | 2004.

Profesor likovnog odgoja, Akademija likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu - Nastavnički odsjek

Vanredna profesorica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2019. -

Vanredna profesorica, uža naučna oblast Pedagogija

Docentica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2014. - 2019.

Docentica, uža naučna oblast Primijenjene naučne pedagoške discipline

Viša asistentica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2008. - 2014.

Viša asistentica, uža naučna oblast Primijenjene naučne pedagoške discipline

Asistentica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2004. - 2008.

Asistentica, uža naučna oblast Primijenjene naučne pedagoške discipline

Naučni radovi
Strukturalna korelacija sadržaja nastave matematike i likovne kulture u razrednoj nastavi
2023.

Research in Education and Rehabilitation6(1), 35–45.

Značaj i učestalost korištenja umjetničkih djela i reprodukcija u razvoju likovno-estetskog procjenjivanja djece mlađeg osnovnoškolskog uzrasta
Tuzla, 2023.

Research in Education and Rehabilitation6(2), 267–278.

Efekti primjene problemske nastave biologije u osnovnom obrazovanju na području Banjaluke (Bosna i Hercegovina)
Brčko, 2018.

VI Međunarodni naučni skup: Aktuelni problemi visokog obrazovanja i nauke. Brčko, 2018. str.133-152. ISBN 978-99955-99-40-9;    UDK.373.31.214.11:57

Primjena faktorske analize u istraživanju efekata art terapije na djecu sa problemima u ponašanju. Educa - časopis za obrazovanje, nauku i kulturu.
Mostar, 2017.

Educa - časopis za obrazovanje, nauku i kulturu. (2017): Godina X, broj10. str. 67-74.  ISSN: 2303-7342

Životni stilovi i ishrana studenata sa Univerziteta u Tuzli (Bosna i Hercegovina Skup
Tuzla, 2016.

Prirodno-matematički fakultet Univerziteta u Banjoj  Luci). UDK:378.18:316.728 (497.6 Tuzla) DOI:10.7251/SKP1607193H

Raspodjela slobodnog vremena studenata iz urbane i ruralne sredine sa područja Tuzlanskog kantona
Brčko, 2016.

Evropska revija God II,vol II Br.1(3); str. 9-26. Evropski Univerzitet Brčko distrikta. ISSN 2303-8020    UDK: 0/9

The role of teachers in visual communication and cognitive interaction in modern educational-artistic process
2016.

Inernatonal Journal Knowledge, scencific Papers (2016):  Vol.13.3; str 509-513.

Prevencija neprihvatljivog ponašanja kod učenika srednjih škola u Tuzli, Brčkom i Banjaluci
Brčko, 2015.

Zbornik radova sa III međunarodnog naučnog skupa “Katastrofe” Evropski Univerzitet Brčko Distrikt, Brčko, mart 2015; str. 207-227. UDK 373.5:316.624 (497.6).

Antisocijalno ponašanje mladih srednjoškolskog uzrasta u Zenici
Beograd, 2014.

Zbornik radova sa IV Međunarodnog Kongresa „Biomedicina i geonauke“ 17-18. jun 2014. Beograd Srbija. str 299-312. COBISS.SR-IR 211193868

Uticaj likovne art terapije na jačanje pozitivnih emocija učenika višeg osnovnoškolskog uzrasta
Banja Luka, 2013.

Šesti  međunarodni kongres “Ekologija, zdravlje, rad, sport” Banjaluka 5.-8.09. 2013. Zbornik radova 1: 169-174.

Slušno i vidno pamćenje učenika kao važan preduslov za školsko učenje
Sarajevo, 2009.

Naša škola-Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja. God LV  49: 47-66.

Stavovi nastavnika razredne nastave o nastavi likovnog odgoja u nižim razredima osnovne škole“
Sarajevo, 2008.

Naša škola - časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja. God LIV 44: 109-125.

Uticaj rehabilitacijskog tretmana u radu s učenicom usporenog kognitivnog razvoja u uslovima inkluzije
Tuzla, 2006.

Defektologija. God IX (12): 151-157.

Evaluacija postignutih rezultata u nastavi bosanskog, hrvatskog, srpskog, jezika i književnosti u uvjetima integracije
Sarajevo, 2005.

Naša škola–  Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja. Godina LI (Vanredni broj) str.109-116.

Inkluzivno vaspitanje i obrazovanje u reformisanoj školi
Emina Begović i Šaćira Mešalić

Off-Set, Tuzla, 2017.

Biologija- nauka i nastava
H.Halilović J., Begić, A., Cvjetković, M., Begović, E., H.Halilović, S.

OFF Set, Tuzla, 2016.

„Unapređenje osnovnog učenja i obrazovanja u Bosni i Hercegovini/Enhancing and Advancing Basic Learning and Education in Bosnia and Herzegovina – ENABLE-BiH“.

Projekat je implementirao, u periodu od 26.9.2017. do 25.9.2018. godine.

Naučno-istraživački projekat: „Relacije između stepena uhranjenosti i socioekonomskog statusa studenata sa područja Tuzle“

Predmet istraživanja ovog projekta  su uticaji socioekonomskog statusa  na uhranjenost studenata sa područja Tuzle. (2014-2015)

Magistarski rad: Značaj i učestalost korištenja umjetničkih djela i reprodukcija kao nastavnih sredstava u osnovnoškolskom likovnom odgoju i obrazovanju
2015.

Mentorica završne magistarske radnje kandidatkinje Armine Hasančić, profesora razredne nastave, na temu „Značaj i učestalost korištenja umjetničkih djela i reprodukcija kao nastavnih sredstava u osnovnoškolskom likovnom odgoju i obrazovanju” na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli. Kandidatkinja  je uspješno odbranio magistarski rad 2015. godine.

Magistarski rad: Značaj i položaj nastavnog predmeta Likovna kultura u našem obrazovnom sistemu
2019.

Mentorica završne magistarske radnje kandidatkinje Emine Emić, profesora razredne nastave na temu „Značaj i položaj nastavnog predmeta Likovna kultura u našem obrazovnom sistemu" na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli. Kandidatkinja je uspješno odbranila magistarski rad 2019. godine.