dr.sc. Gabriel Pinkas, vanredni profesor
Pedagogija
Dr. Tihomila Markovića 1, 75000 Tuzla
Doktor humanističkih nauka iz područja pedagogije | 2018.

Doktor humanističkih nauka iz područja pedagogije, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli

Magistar pedagoških nauka/znanosti | 2011.

Magistar pedagoških nauka/znanosti, Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu

Diplomirani pedagog-psiholog | 2005.

Diplomirani pedagog-psiholog, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli

Vanredni profesor
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2023. -

Vanredni profesor, Uža naučna oblast Pedagogija

Docent
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2018. - 2023.

Docent, Uža naučna oblast Pedagogija

Viši asistent
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2013. - 2018.

Viši asistent, Uža naučna oblast Pedagogija

Asistent
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2007. - 2013.

Asistent, Uža naučna oblat Primijenjene naučne pedagoške discipline

Naučni radovi
Uloga višestrukih inteligencija u profesionalnoj orijentaciji učenika osnovne škole
Nikšić, 2024.

Konferencija Uloga i značaj obrazovanja u savremenom društvu

Obrazovni potencijal radne organizacije
Tuzla, 2023.

DHS – Ddruštvene i humanističke studije. Vol. 9, No. 3(24), 773-776.

The Relationship Between Perception of School Climate and Teacher Motivation
Tuzla, 2022.

DHS – Ddruštvene i humanističke studije. No. 3(20), 209-228.

The Relationship Between Self-perceived and Teacher-perceived Principal Leadership Style
Tuzla, 2022.

DHS – Društvene i humanističke studije. No. 2(19), 571-592.

Elementi upravljanja ljudskim potencijalima u osnovnim i srednjim školama
Tuzla, 2021.

Zbornik radova sa XII Međunarodne naučno-stručne konfeencije "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" 25.-27. juni 2021., Sunčev Brijeg, Bugarska, Tuzla: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 299-312.

Perception of School Climate as a Mediating Factor in Relation Between Teacher Motivation and the Perceived School Principal Leadership Style
Tuzla, 2021.

DHS – Društvene i humanističke studije, No. 3(16), 411-434.

Principal Leadership Styles as Perceived by Elementary School Teachers in Relation to their Work Motivation
Tuzla, 2020.

DHS – Društvene i humanističke studije, No. 13, Vol. 13, 321-344.

Principal's ledership style, as perceived by teachers, in relation to teacher's experience factor of school climate in elementary schools
Tuzla, 2017.

Human: Journal for Interdisciplinary Studies. Vol. 7, No. 2, 34-50.

The manifestation of prosocial and aggressive behavior of preschool children depending on sex and age
Tuzla, 2016.

Human Research in Rehabilitation, No. 2, Vol. 6, 36-45.

Stilovi vođenja kod nastavnika kao determinanta motivacije učenika
Tuzla, 2014.

Naša škola: Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja. br. 66/ 236, 31-47.

Direktor škole: Kreator klime i motivacije nastavnika
Gabriel Pinkas

Tuzla: OFF-SET. (ISBN 978-9958-31-531-2; COBISS.BH-ID 51486982)

Magistarski rad: Odnos motivacije i pristupa učenju kod učenika osnovne škole
2022.

Čavčić, A. (2022). Odnos motivacije i pristupa učenju kod učenika osnovne škole. Magisraski rad. Tuzla: Univerzitet u Tuzli.