dr.sc. Lejla Muratović, vanredna profesorica
Pedagogija
Dr. Tihomila Markovića 1, 75000 Tuzla
Doktor pedagoških nauka | 2012.

Doktor pedagoških nauka, Filozofski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci 

Magistar humanističkih nauka iz područja pedagogije | 2007.

Magistar humanističkih nauka iz područja pedagogije, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli 

Diplomirani pedagog-psiholog | 2004.

Diplomirani pedagog-psiholog, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli 

Vanredna profesorica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2019. -

Vanredna profesorica, uža naučna oblast Pedagogija

Docentica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2012. - 2019.

Docentica, uža naučna oblast Pedagogija

Viša asistentica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2008. - 2012.

Viša asistentica, uža naučna oblast Teorijske naučne pedagoške discipline

Asistentica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2005. - 2008.

Asistentica, uža naučna oblast Teorijske naučne pedagoške discipline

Pedagogica
Osnovna škola Sladna, Srebrenik2005.

Programiranje, realizacija i analiza odgojno-obrazovnog rada

Naučni radovi
Povezanost sociodemografskih varijabli sa emocionalnom kompetentnošću nastavnika i kvalitetom razrednog ozračja
Zenica, 2024.

SaZnanje, 4, 280-296.

Achievement motive as a predictor of readiness for the professional development of teachers
Tuzla, 2022.

DHS - Društvene i humanističke studije,7, 481-502.

Preferencije duhovnih i materijalnih vrijednosti srednjoškolaca: spolne i dobne razlike.
Tuzla, 2021.

Zbornik radova XI međunarodne naučno-stručne konferencije "Unapređenje kvalitete života djece i mladih", Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih Tuzla. 359-370.

Od poučavanja ka učenju
Tuzla, 2021.

DHS - Društvene i humanističke studije,17, 571-575.

Analiza mogućnosti programa inicijalnog obrazovanja učitelja za razvoj inkluzivnih kompetencija
Tuzla, 2021.

DHS - Društvene i humanističke studije,15, 251-272.

Kompetencije učitelja iz perspektive studenata razredne nastave
Zenica, 2020.

SaZnanje,2,380-395.

Daroviti učenici – učenici sa posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
Zenica, 2018.

Zbornik radova 7. Međunarodnog naučno-stručnog skupa „Obrazovanje, jezik, kultura: tendencije i izazovi“, 35-44. UDK 37-053.5-056.45; UDK 376.1-056.45ISSN 2566-4387.

Znakovi potencijalne darovitosti kod učenika iz ugla nastavnika razredne nastave
Tuzla, 2018.

Unapređenje kvalitete života djece i mladih. IX Međunarodno-stručna konferencija, 279-289. ISSN 1986-9886.

Oblici vaspitno – obrazovne podrške potencijalima darovitih učenika u razrednoj nastavi
Beograd, 2017.

Inovacije u nastavi, 30, 1, 96  – 107. UDC 159.928-057.874; 37.013:371:3. DOI: 10.5937/inovacije1701096M.

Spremnost nastavnika osnovnih škola za prihvatanje didaktičko-metodičkih inovacija u nastavi
Zenica, 2014.

Zbornik radova V Međunarodnog naučno – stručnog skupa o edukaciji „Kulturni identitet u digitalnom dobu“, str. 363 – 370.

Sociodemografske varijable kao prediktori motivacije školskog postignuća
Split, 2013.

Školski vjesnik, 2-3, 209 - 226.

Motivisanost srednjoškolaca za školsko postignuće – razlike s obzirom na vrstu srednje škole i školski uspjeh
Banja Luka, 2012.

Naša škola, 3-4, 47-75.

Odnos motivacije srednjoškolaca za školskim postignućem i strateškog pristuoa učenju
Beograd, 2012.

Pedagogija, 1, 220-233.

Značaj strategija učenja i mogućnosti njihovog unapređenja u nastavi.
Sarajevo, 2012.

Naša škola, 59, 169-182.

Strategije učenja srednjoškolaca - razlike s obzirom na školski uspjeh
Tuzla, 2011.

Zbornik radova, Filozofski fakultet Univerzitet u Tuzli, 11, 197-213.

Permanentno obrazovanje nastavnika u Evropi i kod nas
Zenica, 2010.

Zbornik radova sa III Međunarodnog naučno-stručnog skupa „Edukacija nastavnika za budućnost”, 187 – 202.

Ocjenjivanje učenika - neuralgična tačka škole.
Tuzla, 2010.

Zbornik radova, Filozofski fakultet Univerzitet u Tuzli, 10, 239-254.

Komponente vrednovanja i ocjenjivanja u devetogodišnjoj osnovnoj školi
Sarajevo, 2008.

Naša škola, 215, 3-11.

Ocjena - disciplinska ili stimulativna mjera?
Zenica, 2007.

Didaktički putokazi,45,68-71.

Najčešći problemi mladih u našem društvu
Tuzla, 2006.

Zbornik radova, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 7, 401-413.

Stavovi domske djece prema njihovim odgajateljima
Tuzla, 2006.

Zbornik radova, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 7,  327-336

Učiti i riješiti konfliktne situacije
Sarajevo, 2006.

Prosvjetni list, 49, 12-13.

Prikaz knjige Didaktika.
Zenica, 2006.

Didaktički putokazi, 40,95-96.

Motivacija i učenje u nastavi - mogućnosti podsticanja i unapređenja
Lejla Muratović

ISBN: 978-9958-31-408-7; COBISS.BH-ID 27435782. Recenzenti su: prof. Dr. Nenad Suzić i prof. Dr. Adnan Tufekčić. OFF Set, Tuzla, 2019.

Strategies of Successful Learning in Class Teaching
Lejla Muratović

LAP LAMBERT Academic Publishing. ISBN: 978-613-9-91670-2. LAP LAMBERT 2018

Unapređenje osnovnog učenja i obrazovanja u Bosni i Hercegovini/Enhancing and Advancing Basic Learning and Education in Bosnia and Herzegovina – ENABLE-BiH

Projekat je implementirao, u periodu od 26.9.2017. do 25.9.2018. godine.

ERASMUS + projekat Introducing competence – based preschool teacher education curricula in Bosnia and Herzegovina (TEACHER)

Učešće u projektu koji je trajao  tri godine, od septembra 2016. do decembra 2019. godine.

Doktorska disertacija: Povijesnokontrastivna  jezička analiza orijentalizama u Hikjmetu (1929-1936) i Hikmetu (1993-2001)
20.1.2025.

Doktorska disertacija,  kandidat Admir Muratović: „Povijesnokontrastivna  jezička analiza orijentalizama u Hikjmetu (1929-1936) i Hikmetu (1993-2001)“. Komisija: prof. dr. Amira Turbić-Hadžagić (predsjednica Komiosije), prof. dr. Sead Nazibegović (mentor i član) i prof. dr. Marijana Nikolić (članica). Kandidat je uspješno odbranio rad 20. 1. 2025. godine.

Magistarski rad: Klasični i savremeni pristupi u metodici nastave bosanskog, hrvatskog i srpskog jezika i književnosti od prvog do petog razreda osnovne škole na primjeru proze Ahmeta Hromadžića
11.6.2024.

Završni magistarski rad na II ciklusu studija Razredna nastava kandidatkinja Anela Šiljević: „Klasični i savremeni pristupi u metodici nastave bosanskog, hrvatskog i srpskog jezika i književnosti od prvog do petog razreda osnovne škole na primjeru proze Ahmeta Hromadžića“. Komisija: dr.sc. Marijana Nikolić (predsjednica Komisije), dr. sc. Sead Nazibegović (mentor i član), dr. sc. Mirsad Kunić (član). Kandidatkinja je uspješno odbranila rad 11.6.2024. godine.