dr.sc. Renata Salihović Handžić, docentica
Pedagogija
Dr. Tihomila Markovića 1, 75000 Tuzla
Doktor pedagoških nauka | 2017.

Doktor pedagoških nauka, Filozofski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci

Magistar humanističkih nauka iz područja Pedagogije | 2012.

Magistar humanističkih nauka iz područja Pedagogije, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli

Diplomirani pedagog-psiholog | 2009.

Diplomirani pedagog-psiholog, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli

Docentica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2018. -

Docentica, uža naučna oblast Pedagogija

Viša asistentica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2015. - 2018.

Viša asistentica, uža naučna oblast Primijenjene naučne pedagoške discipline

Asistentica
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli2015. - 2018.

Asistentica, uža naučna oblast Primijenjene naučne pedagoške discipline

Naučni radovi
Evaluation of interpersonal trust and group affiliation among children without parental care in relation to age
Tuzla, 2024.

Research in Education and Rehabilitation, 7(1), 67-77.

Impact of COVID-19 Pandemic on perceived social support and mental health of persons with disabilities in Bosnia and Herzegovina
Tuzla, 2023.

Materia Socio-medica, 35(3), 196-200.

Procjena interpersonalnog povjerenja i grupne pripadnosti djece bez roditeljskog staranja
Tuzla, 2023.

Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 307-314.

Assessment of interpersonal trust and group affiliation of children without parental care in relation to gender
Tuzla, 2023.

Research in Education and Rehabilitation, 6(1), 1-8.

Assessment of interpersonal trust and group affiliation of children without parental care in relation to achieving contact with relatives
Tuzla, 2022.

Research in Education and Rehabilitation, 5(2), 111-118.

Latent structure of interpersonal trust and group affiliation of children without parental care
Tuzla, 2022.

Research in Education and Rehabilitation, 5(1), 37-48.

Subjektivne pogreške pri ocjenjivanju
Tuzla, 2015.

Profesionalna rehabilitacija – stanje, mogućnosti i perspektive. Tuzla: Centar za edukaciju i profesionalnu rehabilitaciju, 343-350.

Pedagoški problemi maloljetničkog prestupništva djece bez roditeljskog staranja
Zenica, 2012.

IV međunarodni naučno-stručni skup edukacija za budućnost. Zenica: Pedagoški fakultet, 1071-1086.

Interpersonalni konflikti među članovima SOS porodice
Tuzla, 2012.

Interdisciplinarni pristup razvoja modela profesionalne rehabilitacije. Tuzla: Off-Set, 207-223.

Problemi porodičnog odgoja i maloljetnička delinkvencija
Tuzla, 2011.

Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 619-630.

Uticaj pandemije covid-19 na percipiranu socijalnu podršku i mentalno zdravlje osoba sa invaliditetom u Bosni i Hercegovini

Projekat finansiran od Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke, realiziran 2023 godine.

Magistarski rad: Analiza prakse provjere znanja učenika u razrednoj nastavi
2022.

Arnautović, Z. (2022). Analiza prakse provjere znanja učenika u razrednoj nastavi. Magistarski rad. Tuzla: Univerzitet u Tuzli.