Nastavni programi
Odsjek za razrednu nastavu Filozofskog fakulteta Univerziteta u Tuzli studentima nudi studijski program prvog i drugog ciklusa studija, koji su koncipirani po uzoru na evropske i svjetske studije.
I ciklus studija
Od akademske 2018/2019. godine nastava na prvom ciklusu studija izvodi se prema inoviranom nastavnom planu i programu, koji možete pogledati OVDJE.
Od akademske 2022/2023. godine nastava na prvom ciklusu studija će se izvoditi se prema inoviranom nastavnom planu i programu, koji možete pogledati OVDJE.
Cilj prvog ciklusa studija je da obrazuje profesore razredne nastave, stručnjake za područje primarnog odgoja i obrazovanja.
Trajanje studija: 4 godine (8 semestara ili 240 ECTS).
Nakon završetka prvog ciklusa studija studenti stiču diplomu o visokoj stručnoj spremi i stručno-akademsko zvanje bachelor razredne nastave. Kompetencije koje se stiču po završetku Prvog ciklusa studija na studijskom odsjeku Razredna nastava
a) Sistemske opće i specifične kompetencije
- Sposobnost teorijskog i praktičnog razumijevanja fenomena odgoja i nastavnog rada u području primarne edukacije
- Sposobnost struktuiranja profesionalizacije učiteljskog poziva
- Praćenje savremenih tokova u području primarne edukacije
- Sposobnost uočavanja i istraživanja aktuelnih problema na polju školskog odgoja i nastave u području primarne edukacije
- Metodološka osposobljenost istraživanja problema i fenomena u području primarne edukacije
- Sposobnost za permanentno usavršavanje, cjeloživotno i samousmjereno učenje u području struke
- Sposobnost ostvarivanja saradnje s društvenom sredinom i različitim faktorima odgojno-obrazovnog rada u području primarne edukacije b) Poslovi za koje je osposobljen student po završetku Prvog ciklusa studija Razredna nastava
Profesionalne i stručne aktivnosti koje će moći obavljati student poslije završenog Prvog ciklusa studija su sljedeće:
- planiranje, programiranje i organiziranje nastavnog rada u odgojno-obrazovnim institucijama, a koji se odnosi na područje primarne edukacije
- neposredna realizacija nastavne aktivnosti u različitim institucijama u odgojno-obrazovnim institucijama iz područja primarne edukacije,
- korištenje savremenih metoda i oblika nastavnog rada uvažavajući temeljne didkatičke principe
- inoviranje nastavnog rada u području primarne edukacije,
- korištenje savremenih nastavnih sredstava i nastavne tehnologije,
- kontinuirano praćenje i evaluiranje odgojno-obrazovnog razvoja učenika u području primarne edukacije
- rad s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama na elementarnom nivou, uz podršku stručnih saradnika iz ove oblasti,
- timski rad s drugim nastavnicima i stručnim saradnicima na unapređenju odgojno – obrazovnog i nastavnog rada u području primarne edukacije,
- razvijanje saradnje s porodicom i drugim faktorima odgoja iz društvene zajednice,
- prepoznavanje osnovnih pokazatelja individualnih karakteristika i specifičnosti učenika na kognitivnom, afektivnom i konativnom području uz izradu prilagođenih i proširenih programa nastavnog rada
- vođenje odgovarajuće pedagoške dokumentacije i evidencije u osnovnim školama,
- rad s nastavnicima pripravnicima u sklopu odvijanja pripravničkog staža u okviru razredne nastave
II ciklus studija
Akademske 2011/12 pokrenut je II ciklus studija na odsjeku Razredna nastava Filozofskog fakulteta Univerziteta u Tuzli.
Nakon završetka drugog ciklusa studija Razredna nastava studenti stiču zvanje magistar razredne nastave, a detaljnje informacije o studijskom programu možete pogledati OVDJE.