AKTUELNO│Datum: 9/10/20│Autor: admin
Informacija o načinu organizacije nastave za nastavnike i saradnike

Poštovane kolegice i kolege,

 Želimo Vam sretan početak akademske godine. Kako bismo ispoštovali sve mjere opreza i higijensko-epidemiološke preporuke molimo Vas da se pridržavate sljedećih uputa:

  1. Pri ulasku u zgradu studentima se mjeri temperatura i oni obavljaju dezinfekciju obuće i ruku.
  2. Studenti svaki dan ispunjavaju obrazac o evidenciji o prisustvu nastavi i mjerenju tjelesne temperature. Kako je navedeni obrazac istovremeno i obrazac o prisustvu nastavi, i sanitarni upitnik, studenti prilikom dolaska na prvo predavanje taj dan obrazac ispunjavaju prilikom ulaska u prostoriju, a za svako naredno predavanje isti obrazac im se proslijeđuje unutar prostorije. Nastavnici koji prvi uvode studente u učionicu u obavezi pregledati evidenciju nakon upisa svakog studenta, te ukoliko student svojim potpisom ne potvrdi da u posljednjih 14 dana nije imao/la  kontakt s nekim za koga se sumnja da je zaražen ili je potvrđeno da je zaražen koronavirusom, te da nema simptome akutne respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, bol u grudima, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta mirisa i okusa i sl.) potrebno je studentu skrenuti pažnju na navedenu kolonu i provjeriti zašto nije potpisao istu. Ukoliko student izjavi da navedeno ne može potvrditi potpisom ili odbije da navedene podatke potvrdi svojim potpisom nastavnik je u obavezi zamoliti studenta da se izdvoji od grupe studenata te da propusti predavanje do daljnjih uputa, te o istom obavjestiti prodekanice za nastavu.
  3. U zgradi je obavezno nošenje maske koja prekriva usta, nos i bradu te održavanje fizičkog razmaka.
  4. Na hodnicima se ne smije zadržavati. 
  5. Nastavnici i saradnici trebaju doći na fakultet 30 minuta prije studenata, te pripremiti sve što je potrebno za izvođenje nastave.
  6. Nastavnik koji prvi ima predavanja sa nekom studijskom godinom, dužan je susresti se sa studentima ispred Fakulteta, te studente u grupi sprovesti u učionicu gdje se nastava održava za tu studijsku godinu tog dana.
  7. Po završetku nastave, napustite prostoriju i predajte ključ narednom nastavniku.
  8. Nastavnik koji završava blok nastave sa studijskom godinom dužan je ključ prostorije dostaviti na portirnicu Fakulteta i obavjestiti službu da je potrebno čišćenje iste, te studente u grupi sprovesti do izlaza.
  9. Zabranjeno bilo kakvo samoinicijativno mijenjanje termina nastave, bez konsultacija s prodekanicama za nastavu i studenstka pitanja.